Zdrowe relacje biznesowe przekładają się na rentowność firmy. Dlatego nieustanie rozwijamy relacje z interesariuszami. Wiedzę na temat ich oczekiwań zdobywamy podczas spotkań, dzięki cyklicznym badaniom satysfakcji pracowników i klientów oraz przy okazji realizacji inwestycji. W kontaktach z partnerami stosujemy programy do kontroli jakości usług, tym samym wzmacniając poczucie satysfakcji wśród odbiorców gazu i środowisk lokalnych.
Chronimy klientów przed nadużyciami
Identyfikujemy, analizujemy i oceniamy ryzyka związane z nadużyciami, aby zapobiegać ich powstawaniu. Posiadamy „Program Zgodności”, który określa zasady budowania relacji z użytkownikami oraz potencjalnymi użytkownikami systemu dystrybucyjnego spółki.
Stosujemy odpowiedzialność w łańcuchu dostaw
Organizujemy konsultacje rynkowe w formie dialogów technicznych, podczas których wspólnie identyfikujemy problemy i wypracowujemy rozwiązania.
Analizujemy, monitorujemy oraz kontrolujemy łańcuch dostaw, a także dbamy o bezpieczne warunki pracy naszych podwykonawców. Dzięki tym działaniom otrzymujemy wysoki poziom usług świadczonych przez naszych partnerów biznesowych.
Zapewniamy bezpieczeństwo i ciągłość dostaw
Bezpieczeństwo użytkowników gazu jest naszą priorytetową odpowiedzialnością, dlatego edukujemy ich i wprowadzamy nowe technologie, umożliwiające jeszcze bardziej efektywne i bezpieczne wykorzystywanie systemu dystrybucyjnego. Prowadzimy regularne badania satysfakcji klientów oraz doskonalimy istniejące kanały komunikacji, a także szkolimy pracowników i zapewniamy im narzędzia do efektywnego odpowiadania na potrzeby odbiorców naszych usług.
Prowadzimy działalność sponsoringową
Wspieramy wartościowe projekty o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym w następujących obszarach: wydarzenia patriotyczne i historyczne, ekologia i ochrona środowiska, sprawy społeczne, nauka i edukacja, sport i kultura. Aktywność sponsorska PSG jest transparentna, co pozwala na efektywną promocję działań spółki.
Organizujemy spotkania z potencjalnymi odbiorcami
Oprócz sytuacji, kiedy to klient zgłasza się do naszych punktów obsługi, dbamy także o budowanie relacji z naszymi potencjalnymi odbiorcami. Odbywamy cykliczne spotkania z mieszkańcami i samorządowcami z nawet najmniejszych miejscowości.
Wszelkie inwestycje strategiczne związane z gazyfikacją gmin rozpoczynamy od dialogu ze społecznością lokalną.